VLS Barometer UitlegU kunt uw beoordeling of mening met betrekking tot onderstaande onderwerpen geven door het schuifje over de balk te bewegen (1 = zeer slecht, 10 = zeer goed) CommunicatieUw waardering met betrekking tot de bereikbaarheid en de communicatie met:De accountmanagerDe accountmanager n.v.t. n.v.t. De uitvoerende medewerkers/stersDe uitvoerende medewerkers/sters n.v.t. n.v.t. De rayonleidingDe rayonleiding n.v.t. n.v.t. Ons hoofdkantoor VLS SchoonmaakOns hoofdkantoor VLS Schoonmaak n.v.t. n.v.t. OrganisatieVinden de evaluatiegesprekken met de rayonleiding plaats conform de afspraken?Vinden de evaluatiegesprekken met de rayonleiding plaats conform de afspraken? n.v.t. n.v.t. Vindt het overleg met de accountmanager plaats conform de afspraken?Vindt het overleg met de accountmanager plaats conform de afspraken? n.v.t. n.v.t. Vindt de uitvoering van de dienstverlening volgens de afspraken plaats?Vindt de uitvoering van de dienstverlening volgens de afspraken plaats? n.v.t. n.v.t. Opstelling van de medewerkers (vriendelijk, beleefd, aanspreekbaarheid)Opstelling van de medewerkers (vriendelijk, beleefd, aanspreekbaarheid) n.v.t. n.v.t. Hoe is de uitstraling van de medewerkers? (presentatie, kleding e.d.)Hoe is de uitstraling van de medewerkers? (presentatie, kleding e.d.) n.v.t. n.v.t. InformatieDuidelijkheid en volledigheid offerteDuidelijkheid en volledigheid offerte n.v.t n.v.t. Duidelijkheid en volledigheid factuur (volgens afspraak?)Duidelijkheid en volledigheid factuur (volgens afspraak?) n.v.t. n.v.t. KlantgerichtheidBetrouwbaarheid en doeltreffendheidBetrouwbaarheid en doeltreffendheid n.v.t. n.v.t. Continuiteit van het schoonmaakpersoneel (vervanging door verloop / opvang bij afwezigheid)Continuiteit van het schoonmaakpersoneel (vervanging door verloop / opvang bij afwezigheid) n.v.t. n.v.t. Snelheid en accuraatheid van de dienstverlening in geval van calamiteitenSnelheid en accuraatheid van de dienstverlening in geval van calamiteiten n.v.t. n.v.t. Worden klachten en/of opmerkingen naar uw tevredenheid afgehandeld?Worden klachten en/of opmerkingen naar uw tevredenheid afgehandeld? n.v.t. n.v.t. Mate waarop en snelheid waarmee aan uw aanvullende wensen gehoor wordt gegevenMate waarop en snelheid waarmee aan uw aanvullende wensen gehoor wordt gegeven n.v.t. n.v.t. Mate waarop wordt teruggekoppeld naar uw aanvullende wensen t.a.v. schoonmaakMate waarop wordt teruggekoppeld naar uw aanvullende wensen t.a.v. schoonmaak n.v.t. n.v.t. Arbo / Veiligheid / MilieuVindt u dat de medewerkers voldoende zijn voorgelicht op veiligheid en gezond werken?Vindt u dat de medewerkers voldoende zijn voorgelicht op veiligheid en gezond werken? n.v.t. n.v.t. In welke mate zijn de medewerkers op de hoogte gebracht van de huisregels?In welke mate zijn de medewerkers op de hoogte gebracht van de huisregels? n.v.t. n.v.t. Verzorging van het gebruikte materiaal en middelenVerzorging van het gebruikte materiaal en middelen n.v.t. n.v.t. Vindt u dat VLS werkt met milieuverantwoorde middelen en materialen?Vindt u dat VLS werkt met milieuverantwoorde middelen en materialen? n.v.t. n.v.t. Vindt u dat de medewerker genoeg overleg heeft met de leidinggevende?Vindt u dat de medewerker genoeg overleg heeft met de leidinggevende? n.v.t. n.v.t. Merkt u dat VLS zich goed inzet voor het milieu?Vindt u dat de medewerkers voldoende zijn voorgeaMerkt u dat VLS zich goed inzet voor het milieu? n.v.t.licht op veiligheid en gezond werken? n.v.t. n.v.t. Zie voorgaand punt. Ziet u dit terug bij onze medewerkers?Zie voorgaand punt. Ziet u dit terug bij onze medewerkers? n.v.t. n.v.t. AlgemeenUw waardering over de dienstverlening van VLS Schoonmaak in zijn geheelUw waardering over de dienstverlening van VLS Schoonmaak in zijn geheel n.v.t. n.v.t. Eventuele opmerkingen of suggestiesEventuele opmerkingen of suggestiesEventuele opmerkingen en/of suggesties kunt in onderstaande veld invullen.Persoonlijke gegevensNaam*Telefoonnummer*E-mailadres* Bedrijfsnaam*FunctieNameDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.